Βραβεία- Συμμετοχές
Βραβείο Μαρτσέλο Μαστρογιάννι για πρωτοεμφανιζόμενο ηθοποιό στον Ρομέν Πολ, Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας 2014
Βραβείο Καλύτερης ηθοποιού στην Κλοντίλ Εζμέ, Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Μαρακές 2014
Επίσημη Συμμετοχή Διαγωνιστικό τμήμα, τμήμα Νέοι Ορίζοντες, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Άμπου Ντάμπι 2014
Επίσημη Συμμετοχή, Διαγωνιστικό Τμήμα, 16ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου
Όταν η Νάντια, η μητέρα του τον ενημερώνει ότι θα πρέπει να αφήσουν το σπίτι τους στην παραλία , ο Βικτόρ αρχίζει να ανησυχεί, τόσο για την ίδια, καθώς θεωρεί ότι κάτι του κρύβει, όσο και για την Λούνα, την Ισπανίδα γειτόνισσά του, την οποία έχει ερωτευτεί. Στην προσπάθεια του να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, ο Βικτόρ αποφασίζει να αποκαλυφθεί στον πατέρα του για πρώτη φορά…
Ο τίτλος της ταινίας αναφέρεται στο φινάλε της 6ης Συμφωνίας του Μάλερ, γνωστής και ως “Τραγικής”. Ο ήρωας του έργου δέχεται τρία χτυπήματα τις μοίρας, τα οποία συμβολίζονται μουσικά από τρία χτυπήματα των κρουστών της ορχήστρας. Ο συνθέτης αναθεωρώντας την 6η Συμφωνία του, έθεσε στη διακριτική ευχέρεια του διευθυντή της εκάστοτε Ορχήστρας το αν θα παίξει ή όχι το τρίτο και τραγικό χτύπημα, εκείνο της ‘συντριβής’.
Σημείωμα σκηνοθέτη
«Στις ταινίες μου, υπάρχουν πολύ λίγα λόγια. Δεν είναι ένας στόχος που θέτω στον εαυτό μου, απλά έτσι συμβαίνει. Δεν είναι σιωπή, αλλά περισσότερο ένα παρθένο έδαφος. Όπως ο Βικτόρ που κλείνει τα 14. Εδώ, η μουσική αντικαθιστά τις λέξεις. Συνδέει τον Σαμουέλ με τον γιο του, Βικτόρ. Μέσω της μουσικής, τα συναισθήματα εκφράζονται και οι χαρακτήρες επικοινωνούν. Αφήνοντας τον γιο του να ανακαλύψει τη μουσική, ο Σαμουέλ ‘δίνει’ ό,τι δε μπορεί να εκφράσει με τις λέξεις. Αφήνοντας τη μουσική να ανθίσει μέσα του και βιώνοντας το πρώτο του καλλιτεχνικό συναίσθημα, ο Βικτόρ κάνει χώρο για τον πατέρα του.» Αλίξ Ντελαπόρτ